Lördag

Ja igår hände det ju inte så mycket
Följde med A och F till Hässle vi skulle kolla på en barnvagn
den var i gott skick en brio happy svart,brun
med en mjuklift,regnskydd,nya hjulskydd
så det var ett bra kap A gjorde
sen åkte vi till P,P,S
och fikade drack kaffé och åt fikabröd
sen satt vi o tjötade sen hjälpte F S att ställa in tvkanalen till Wii
sen så spelade hon nått träningsspel en stund
sen drog vi jag skulle ju tvätta
tvättade bara 2 maskiner det viktigaste
sen gjorde jag ju inte så mycket fixade mat kyckling,ris,tomatsås
sen kollade jag på en film sen var det att sova

nu sitter jag här och inte gör nått ska väl troligtvis hem till A och F och alla katter idag vi ska till pojkensgrav
kanske ta en del bilder idag med passa på när det är fint och gott väder
sen ikväll är det ju ensam mamma söker det får man ju kolla på
sen imorgon är det ju jobb igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0