en riktig skit dag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men började min dag med att
gå upp med min älskling kl 04:00 trött som fan
strök hans skjorta han skulle ha på sig jag orkade inte detta igår när jag kom hem från jobbet
gjorde detta när han stod i duschen
sen så gick han vid 04:40 skulle med tåget kl 05:10
sen så kunde ju inte jag somna om när han hade gått
så var ju en skitjobbig dag på jobbet
min kropp var helt svag och skakig
nollade alla timmar idag för utom klockan 15:58-16 fick jag en dubbelorder
det var det hela jag fick på hela dagen

jag mådde alltså skit på jobbet idag var ju helt svag o skakig så jag svimmade idag med på jobbet
så mina coacher fick ta hand om mig en stund på eftermiddagen
jag blev helt ur och svimmade var helt kallsvettig och blek i ansiktet
men tror att det är för att jag sovit för lite dessa dagar
så kommer att försöka lägga mig o sova efter idol min älskling kommer ju hem kl 01 inatt
så då lär man ju vakna
och så ska man upp igen kl 06:45

inte kul men vad ska man göra bara att hålla ut men tur att man har en heldag ledigt på torsdag
och sen så jobbar man på fredag sen är det ledigt 2 dagar

hoppas att man kan sova ut då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0