hmm

vet ju inte riktigt vad jag ska skriva har ju inte så mycket att skriva om förutom att jag är tillbaka till jobbet idag igen men gick inte så bra idag fick bara 5 lotter sålda idag
men bättre än inget
sen kom jag hem lagade lite mat
sen kollade jag på idol i gbg

sen så pratade jag med A om att det skulle vara kul om vi kunde komma till den stora
finalen i gbg den 3 dec
var inte så dyrt som jag trodde
men bara kul att komma ut på nått
inte bara sitta hemma o glo

nu sitter jag och kollar på vbå missat några avsnitt
snart blir det bädden

har haft min ägglossning idag så idag var det att mysa och hoppas att det finns nått liten sperma i min livmoder nu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0