1 feb

Idag åkte jag upp till A för att hennes slempropp hade gått på kvällen innan
så hon hade värkar till och från och jag sa att jag kan komma och hålla henne
sällskap till F kom hem så jag var snäll och diskade och sen gjorde jag våfflor
och sen satte vi oss och åt det och sen kom F hem runt 12
sen så gick vi ner till bilen och skulle försöka sätta in bilstolens underrede
men det lyckades vi ju inte så bra med
men men
sen gick vi upp igen och sen så gick F ner till maxi och handlade lite mat
så då passa A på att ta sig ett varmt bad
sen kom F tillbaka så då blev det färdig pizza som A och F bjöd på som tack för att jag vart där som ett stöd till A
inte för att jag kunde göra så mycket men jag vet ju ganska mycket om vad det är hon går igenom
eftersom jag själv fått 2 barn

sen åkte jag hem så att dom kunde få lite ensam tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0