12 feb

Idag har det ej hänt så mycket jag var ute och gick med Pappa runt sjön
sen kom jag hem och fixa iordning min mat tills imorgon då min första
dag på min praktik börjar kl 08-16
ska ha det nu i 2 veckor sen ska jag få en fast anställning

det var min handläggare som fixa detta till mig
ser fram emot att börja jobba igen
fast att man alltid känner sig trött men är väl p.g.a graviditeten

mår illa och har halsbränna,ömma bröstvårtor hela tiden kan ju knappt tvätta dom
såna problem hade jag inte på mina andra 2 barn men men

sen så åkte jag iväg till kyrkan 16.30 som började 17.00
var där till 19.30 kom hem innan 20.00
sen var det att ställa sig att diska innan man fixa nått att äta
så att man kunde få en ren gryta

sen satte jag mig och åt lite skulle kommit i säng klockan 22.00 men nej då det blir det ju inte
för det är ju fotboll och den slutar 22.30 
så får ju sitta och pina mig själv ska upp 6.30 imorgon 

ska bli intressant första dagen på jobbet
min arbetsgivare är också gravid hon är i vecka 22

så lite skillnad på 6 veckor och 22

upptatering kommer imorgon om hur det gick 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0