15 Feb

Idag började jag 8.15 uppe i Hestra sen så åkte vi och städa vid druvefors hos en kille
sen så åkte vi och skulle städa på duvan hos en man
men han var petig så det var bara en av oss som kunde städa där
så jag och M åkte till ett annat ställe ett företag
jag städade toaletterna och damma alla kontoren och tömde alla sopor och fixa till i köket och M dammtorka alla golv och sen vaskade alla golven och tog några andra kontor

sen så åkte vi till en dam i stan jag fick dammsuga alla rum och ta alla speglar
sen fick jag softa lite

sen så var det dags för att åka tillbaka till Hestra
Lunch

Sen skulle vi städa hos M så jag fick städa toaletten uppe och ta speglen och städa ur hennes
stora badkar och ta toaletten och bara det tog en halvtimme

sen hjälpte jag dom andra på nedervåningen med att damma och sen tog jag lite på köket

sen var det hemgång

gott att sluta lite tidigare så jag åkte en sväng till F,A,F drack kaffe och bara
tjata lite sen kom jag hem fixa min mat
blev kyckling och ris och grönsaker med sås
det är min middag till jobbet och lite frukt med så imorgon ska jag börja 7.40 dags att krypa till kojs nu

ZZzzzzzz

Sov gott alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0