2 feb

Idag träffade jag A och F vid barnavårdcentralen
sen tog vi det lungt hemåt för A:s bil starta inte när dom skulle ner så L fick köra dom ner så
vi fick ta en långpromenad i A:s tempo
sen gick vi till maxi F skulle handla mat
sen traska vi upp mot kristineberg igen
tog sin lilla tid men vi hade ju inte bråttom och plus att A inte kunde gå så fort
så väl hemma hos A och F

sen så kom S och kollade på A:s bil
det var kamremmen som hoppat över inget att göra mera med den bilen
detta behövde ju verkligen inte A som läget är just nu
men nu har dom en ny bil tack vare S

sen så åkte jag hem men jag har skickat sms till A nu ikväll men inte fått nått svar
så jag börjar bli lite orolig nu att det hänt nått eller så sover dom
för hon sov ju bara en timme inatt också
men hon hör väl av sig när hon ser mitt sms





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0