26 feb

Idag har jag vart nere i stan träffade P kl 9:45 sen så gick vi till
idrottens bingo P ville spela diamanten 10:30
sen gick jag till bolaget och köpte 20 cider och en liten vodka

fast inte till mig själv
sen åkte jag upp till Hässle och lämnade av grejorna
sen ner till stan igen möta P igen
sen gick vi in till Gina och sen till Kappahl och sen till Lindex och sen till Joy
där hittade jag en jättesnygg tunika som innan kostade 599 men var nu på rea 99
sen gick vi till H & M och jag hittade en jättesnygg tröja till J men det var ett stort fel
på den så det blev inget med den

får ge henne en liten peng imorgon istället

ska ju till mina stora barn åker från Borås 9:01 framme i Ängelholm 11:43 sen kommer
dom och hämtar mig där

sen får vi se vad som kommer att hända min son fyller ju år på
Måndag så det blir kalas för honom imorgon

ska ge honom pengar istället bättre det än att köpa nått som han kanske ej vill ha

kommer bilder imorgon

ska sova nu

Zzzzzz


Kommentarer
Postat av: Gustavkjersti

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-07-05 @ 07:39:46
URL: http://gustavkjersti.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0