Besök hos Agge,Fredrik,Fanny

Igår var man och besökte A,F,F alltså så söt det lilla miraklet var
hon låg och sov i sin babylift så liten och nätt
men så underbart vacker,underbart gullig
tog en del kort på henne och sen så vakna hon för hon var lite hungrig
så A mata henne och sen så lade hon henne igen
jag bara stod och kolla på henne när hon låg i sin babylift
sen så började hon gny och då gav jag henne nappen och hon greppa tag i mitt ringfinger
och min tumme
så där fick jag stå ett tag för om jag släppte taget vakna hon
men man kan ju inte motstå att bara stå och kolla på henne

nu blir ju man riktigt sugen på att få en liten själv
men  det kommer väl när tiden är inne
måste ju skaffa en lek kompis till F nu 

Här är dom bilderna jag tog på det lilla miraklet Fanny Lilly Gun Albertsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0