10 jan

Idag hände det inte så mycket
jag gick upp 7.30 för king skulle till jobbet
sen så satte jag mig vid datorn och drack te
gjorde min farm och lite saker kolla efter jobb men fanns ju inga nya
som vanligt
sen så kollade jag färdigt på min film pet sematary
sen så fixade jag mat och sen skulle jag dra hem till A och F sitta och tjöta
så jag träffade L på bussen så han fråga vart jag skulle jag sa att jag skulle till
A och F och han fråga om han kunde hänga på
jag sa att det är säkert okej
så vi satt där och tjötade och drack kaffé
och sen så åkte jag hem runt 19.03
men missade bussen fick ta mig en promenad ner till stan
så jag gick in på maxi köpte bröd och sen till bussen som kom 19.41
sen hem ta en dusch och sen kolla lite på datorn och lite på tv
sen var det att städa stearin på golvet för king hade stött till bordet det var stearin på nästan hela golvet
mindre kul att få bort det men det gick kom i säng nästan halv 12
Zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0