14 dec

Ja vad har hänt idag inget skit alls
vi gick upp kl 08 för king skulle vara på sjukhuset halv 10 och sen skulle han komma hem med busskortet för att jag skulle kunna ha det idag för att slippa sitta hemma idag igen
men han han inte komma hem innan han skulle med tåget klockan 11 och det var ju inte så kul för mig
för jag hade ju planerat att åka till A idag men inte lätt utan busskort och orka gå dit upp
inte i detta väder det snöa ju idag

så jag fick ju vackert sitta hemma och glo
har ju kollat på några filmer och 2 avsnitt av glamour
sen så har det ju inte hänt ett piss idag lika tråkigt som vanligt och inte en spänn har man heller
till att göra nått inga pengar så det räcker på mobilen heller så kunde ju inte ta sms-biljett
men men får se vad som händer imorgon
vi ska till H och Y och T imorgon klockan 14
ska bli kul att se dom igen var ju ett tag sen
nu blir det sova

ZZZZzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0