Ja vad kan man säga...

Idag var vi hos barnmorskan och allt var helt okej...
mitt blodtryck var normalt..
och mina bebisens hjärtslag var samma som förra gången 135-145..
och den hade växt som den skulle med...mitt järnvärde hade gått upp
från 108-110 nu så det var ju lite bättre...


Sen så gick jag till Försäkringskassan hade fått papper om föräldrapenningen
så fick lite hjälp med att fylla i dom så från den 3-10-11-3-10-12 ska jag vara hemma
kan vara gott att ha en veckas ledighet innan den beräknade dagen med ett stor D kommer..

Sen så kom pappa ner till stan och vi satte oss i parken...
sen så runt halv 12 gick vi till jensen...
jag hade en gratis middag att ta ut så pappa köpte också när han var där..

sen så gick vi till parken efter det satt där ett tag...

sen så ringde pappa till molle och kolla vad ghan gjorde
så vi åkte upp till honom satt där och tjöta...

sen kom p dit och då började hon och pappa  bråka som bara den..
om att hon bara byter killar hela tiden och ej tänker på s...

och då blev p fly förbannad för pappa säger ju vad han tycker och tänker...
och hon var ju nära på att slå till pappa men molle stoppa henne med att ta tag i hennes armar så hårt han kunde...

sen stod hon och skrek åt honom att han kunde dra åt H......


och att han inte skulle få prata med sanna mera och om han gjorde det skulle hon ringa till Polisen


som att dom har tid med sånt då eller sen så gick hon ner till sitt...

och sen så skicka hon sms till mig om att jag bara snackar en massa skit...
och skvallrar och hon sa att jag ska vara en kristen...

jag sa bara till henne vad har jag nu gjort det var ju du själv som satt och sa allt till mig
och jag sa att pappa är väl inte så dum att han inte kan räkna ut det själv...

men men...jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig....

lite av vad som hänt min dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0