förbannad

Alltså jag fattar inte vad man ska ha en karl till
för ibland blir jag bara så JÄVLA trött
för idag så tog jag och pappa en promenad till willys jag skulle köpa
maränger och vispgrädde och bananer och kola sås för att
J från kyrkan ska komma och kolla på film fredag eller lördag
så jag ska göra marängsviss för hon har aldrig ätit det

så vi kom hem sen så åkte jag ner till stan och sen tog jag bussen upp till P och S
dom ville bjuda på kaffe
sen så ringde min telefon och det var från ett jobb som jordgubbssäljare på coop
så dom ville jag skulle komma på en intervju idag kl 14:45 på stadbiblioteket
så då åkte dom till knalleland
sen när jag kom hem var jag så hungrig att jag hade ont i mitt huvud
så jag ville äta en smörgås men frallan jag hade planerat att äta var slut
den hade K tagit och jag sa att var du tvungen att äta den för jag äter inte ditt bröd
så jag ville koka lite spaggetti men då börja han att gnälla att jag inte ska äta
det han har köpt så jag blev så förbannad så jag bara sket i det och satte mig vid
datorn och börja äta på choklad istället
och börja dricka vatten
man blir ju lite mätt i allafall
och han klagar på mig att jag bara tar fram en massa disk och skiter i att diska det
men han är FAN inte mycket bättre nu har jag börjat att diska det jag har använt
så nu kan han inte gnälla på det så nu är det bara hans disk så får se hur länge
det får vara innan han ska gnälla på det att jag ej diskar
men jag tänker då FAN ej diska det han har smutsat ner
och jag ska börja tvätta mina egna kläder så får han tvätta sina egna för nu börjar jag att
bli trött på detta
han säger att jag gnäller är ju kanske inte så konstigt att man gnäller för det känns att man
gör allt själv och att man bor själv
men får se hur långt man orkar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0