Hatar

Personer som bara gnäller till andra o går bakom ryggen istället för att komma till mig om saker som jag gör
P och S bara gnäller särskilt P
hon ringde och gnällde till A om att jag bara kommer dit för att äta
men jag fråga ju innan och hon sa att det var ok
sen så säger hon en annan sak till någon annan
och så hade hon gnällt om att S aldrig får tillbaka sin kassa dator som
är nere hos P i skene för hon skulle kolla om hon kunde fixa ljudet och usbportarna
men nu gnäller hon att hon vill ha den tillbaka
så det är ju tacken att man försöker att hjälpa till
så nu ska P i Skene inte fixa den för jag sa att jag orkar inte med folk som bara gnäller

men man tycker ju att dom borde vara lite tacksamma när man vill vara snäll och fixa saker

och så bråka vi om det lånet som pappa har ihop med P han betalar fan 3000 varje månad har han typ gjort sen förra året o det är tydligen kvar 20000 men det kan det ju knappast vara
men men jag blev så förbannad att jag sa till P att pappa kommer bara ge henne 2000 varje månad
och han ska se papper på allt som har kommit in till banken



Kommentarer
Postat av: Eedaaa

Det låter verkligen snurrigt allting. Hoppas det löser sig!

2011-03-30 @ 00:22:54
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: weepee

2011-03-31 @ 16:48:35
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: weepee

jo det har ordnat sig nu men det var rörigt ett bra tag men det kanske är tacken för att man försöker att vara snäll

2011-03-31 @ 16:49:12
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0