Fredag

  kom presic hem från katterna och  senare idag ska jag upp igen och dammsuga och torka golven för det behövs
det är katthår överallt
ändå städa jag där i tisdags

och sen ska jag vara lite med alla busarna
ska låta dom vara på balkongen idag när jag ska städa

och ska diska upp disken det lilla dom hade och lite sånt så att det är fint
tills dom kommer hem imorgon
så att dom slipper att göra det när dom kommer hem från en lång bil resa

det älskar ju dom särskilt hoffa

dom blir så glada varje gång jag kommer varje gång jag vart där så står
Diesel i dörren och välkommnar mig och Hoffa efter som en liten bebis och
vill komma upp i famnen och gosa
och Valtra som vill gosa och trampa på min mage
och lilla Nitte som slänger sig på köksbordet och vill bli gosad på magen

och jag tror att jag ska ta mig ett varmt bad efter att jag vart där och städat det har jag saknat
lite granna får passa på nu när man kan ska bli gott att bara slappna av lite

ska ta lite kort på busarna idag med har ju glömt min kamera varje gång

bilder kommer upp senare

tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0