Perstorp

Alltså vilken underbardag jag hade igår med mina barn Kristoffer Andersson och med Jasmine Andersson tills jag skulle hem ,skulle ta tåget 18:15 från Ängelholm men det stod att det skulle vara ersatt av en buss för det började åska och blixtra och regna så åskan hade slagit ner i en ledning så tåget var strömlöst och vi stod och vänta tills klockan var typ 19:00 och den skulle ju inom alla stationer laholm,båstad,halmstad,falkenberg,varberg,kungsbacka,mölndal,göteborg,då vart klockan 23:00 när jag kom dit och det var ju tur att jag han med sista bussen till borås som skulle gå 23.30 och jag hade en väldigt tur att han lät mig åka med eftersom min biljett hade gått ut 19:44 då jag skulle ha åkt från varberg

här kommer bilder det har kommit 2 nya RisiFrutti en med Päron och en med Smoothie

 
verkligen goda båda 2

  
Min store son


Min stora Dotter


Båda ihop

Jag och Jasmine Jag och Kristoffer


Misse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0