Tyler


Födelsevikt den 5-10-11 3490
Läkartid BB 8-10-11 3330
Bvc 12-10-11 3475
Hembesök Bvc 19-10-11 3715

Min lille prins går upp bra i vikt sa Maria på BVC

Men kanske inte så konstigt för han äter ju 24-7

Men har börjat ge honom 60-80 ML ersättning på kvällen innan han ska sova
för han blir så ivrig när det ej rinner till så snabbt som han vill att det ska rinna

Men Maria sa att det är helt ok att ge han ett mål av det före läggdags
Sen på natten när jag vilar rinner det ju till jättemycket så då äter han från brösten
Och även på dagen får han från bröstet

idag har han tagit ett bad men det var inte kul alls skrek jättemycket
men var nog för att han var hungrig sen så tog jag upp honom smörja in honom och sen satte
på nattekläder och gav honommat sen somna han nu ligger han i sin säng och sover på
ammningskudden får se hur länge han vill sova där

ska jag passa på att försöka sova med innan han vaknar och vill ha mat igen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0