Barnmorskan

Idag har man varit hos bmm
och allt var bra hade gått upp 1 kilo i vikt
totalt 3 nu

mitt blodtryck var normalt
mitt järnvärde var normalt
mitt blodvärde var normalt

den hade växt bra sen 2 veckor tillbaka
och hjärtljuden låg lite högt denna gången så därför gjordes
ett ultraljud för hon kunde ej känna om den låg neråt eller ej
men det gjorde den
så allt var ok

så nu tycker jag att den kan komma när den vill
börjar bli lite tungt och jobbigt nu speciellt i mitt bäcken fram känns som om
hela underlivet ska sprängas varje gång den lille ligger och trycker neråt
men tiden går fort ynka 3 veckor kvar nu...

sen kommer nog mitt hjärtegull..

sen har jag varit på soc och vi hade en lång pratstund
nästan 2 timmar
prata om allt möjligt
hur ekonomin ser ut och hur trångt och jobbigt det är hemma
och att man helt enkelt bara mår piss

men men får ta en dag i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0