Lite Uppdatering

Har ju inte hänt så mycket
i fredags träffa jag Daniella från jobbet
jag var med henne på barnvagncentralen
hon ville ha lite tips om barnvagnsköp
vi hittade en jättefin kombivagn som nu kostade 2795 med mjuklift i grått..
en efterföljare till cresent...2012 men den kommer att utgå från sortimentet

det var den jag kollade på när jag skulle köpa barnvagn men då vart den lite dyrare

så det lutar nog att det blir den

sen så har det ej hänt så mycket vart mycket att göra på jobbet

och mina fötter blir bara tjockare och tjockare för varje dag som kommer
men jag står fortfarande kvar på min vikt har fortfarande bara gått upp 2 kilo

denna vecka kommer det att bli lite saker som händer

måndag som vanligt bara jobb
tisdag som vanligt bara jobb
onsdag som vanligt och sen möte med soc kl 15,00
torsdag kommer pengarna köpa min amningskudde som vanligt jobb sen blir det bmm kl 13,30
och sen blir det att kolla efter en present på guldfynd till våran chef på jobbet
alla har lagt 10 kr så nu har vi fått ihop 340 kr ska man nog kunna hitta nått fint
sen på fredag blir det som vanligt jobb och sen möte så att man kan ge henne presenten och säga hejdå..för det är sista dagen hon jobbar..
hon ska börja på dagis istället i svenljunga..

sen till helgen är det höstmarknad..ska bli kul eftersom jag missade skene marten
ska kolla om jag kan hitta nått kul där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0