Onsdag

Idag är det en ny arbetsdag
vi ska få tårta på jobbet idag för en av
våra handledare ska sluta så vid 9 blir det myspys
och alla på jobbet har lagt 10:-
så igår var jag och Birgitta ute och köpte saker
vi köpte ett väldigt fint halsband med ett läder band och ett hackat silverhjärta
och sen köpte vi ett jättefint armband
och 5 stycken gladioler och en maja tvål på maxi
så hoppas att hon kommer att bli glad...

sen så slutar vi halv 2 idag och jag har lite att göra idag efter jobbet
ska till tingshuset och kolla om jag kan lämna in några papper där
och sen har jag tid hos soc kl 15.00
och igårfick jag ett tråkigt besked om att jag ej får några pengar denna månaden
från aktivitetsstödet varför vet jag ej så ska ringa min handläggare idag på jobbet

sen blir det att dra hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0