Torsdag

Idag är det en ny jobbdag
sen blir det barnmorskan kl 13;30 får se vad som kommer
att hända där idag
kan ju alltid hoppas att den lille har FIXERAT sig nu
börjar bli lite jobbigt nu när den sparkar och bäckenet gör ondare
och ondare men jag rör ju mycket på mig så det är jag ju glad för
annars hade det nog vart svårt

och sen kl 15;00 ska man till tråkiga soc skulle varit där igår
men dom hade datahäveri så ska dit idag istället

får se vad dom har att säga då

men är väl samma gammla vanliga

igår var jag och skulle kolla om det verkligen kosta att skilja sig
och det gör det 450:-
hmm vet ju inte omjag har råd med det just nu
så får tänka lite på hur jag ska göra

och efter det åkte jag upp till A och F

F var lite blyg i början men sen gick det fint hon har blivit så stor och duktig
lärt sig att klappa i händer och tjatar mycket
och vill ju helst att man ska hålla henne sysselsatt hela tiden

samma energi som F och lika envis som A
men hon e så söt

chaoo nu ska jag snart dra






Kommentarer
Postat av: ida aka eedaaa

Förvånar mig att de kostar att skiljas.. Betalar inte soc de?

2011-09-23 @ 03:01:41
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0